Behin
IKT-ko saio teorikoak amaituta, hausnarketa txiki bat egin nahiko nuke, baita neure burua autoebaluatu ere.
Hasteko,
esan beharra daukat irakasleak, irakasgaia zelan planteatuko zuen eta
ebaluazio irizpideak zeintzuk izango ziren esan zizkigunean, urduri
jarri nintzela, ez dudalako inoiz ez “Blog”-ik, ez “Sites”-ik
erabili. Horiek erabiltzeko trebetasuna lortu nahiko nuke,
erakartzeaz gain, etorkizun batean neure ikasleekin erabili nahi
izango ditudalako. Beraz, urduritasun hori sentitu arren, jarrera
positiboa izan nuen irakasgaiarekiko.
Orain,
klaseak amaitu direla, neure burua galduta sentitzen jarraitzen dut
arlo honetan, IKT-etan. IKT ugari ikasi eta landu ditudan arren,
Power-point, Prezi, Powtoon, arbela digitala, Youtube, Word eta
Audacity... ; “Blog”-a eta “Sites”-a ez ditut asko
kontrolatzen. Hala ere, formakuntza jasotzen jarraitzea gustatuko
litzaidake, motibatzen nauen gaia baita.
Orokorrean,
irakasgaiarekiko jarrera ona izan dudala uste dut. Saio teoriko
guztietara joan naiz azken egunean izan ezik (azaroak 11, modulo
lanarekin eta tutorearekin arazoak izan genituenez, talde batzarra
antolatu behar izan genuen atal hori entregatzeko epea bukatzear
baitzegoen).
Nahiko
gustora egon naiz klaseetan, arestian aipatu dudanez, neure gustokoa
den irakasgaia delako. Hala ere, esan beharra daukat ikaskuntza
gurpileko aurkezpenak eta lana orokorrean, ez zaidala asko gustatu.
Beharbada gaiak nahiko errepikakorrak zirelako, edota bakoitzaren
lana besteena baldintzatzen zuelako. Guztiek guztientzako lan egiten
genuen, eta nire ustez, lana, bakoitzak zuen rolaren araberako zenez,
ez da ekitatiboa izan. Egokitutako atalari dagokidanez, partaidetza
aktiboa izan dut, egia esanda, partaidetza sustatu dugu denon artean.
Taldekideekin primeran konpondu naiz, giro ona sustatu dut taldearen
kohesioa lortzeko eta egin beharreko lanak finkatutako epean
entregatu ditut.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina